Daisypath Anniversary tickers

Saturday 30 March 2013

89/365

Assalamualaikum (:

Selamat petang. Alhamdulillah Allah masih memberi aku peluang untuk bernafas, hee. Weekend at Taman Ilmu ni memang membosankan k. Rindu family. Rindu sangat sangat. Rindu Aizat. Hahaha tetiba kann. Okay petang semalam keluar pegi Bukit Bintang dengan Shera, Sharmin and Shazuan. Ehh semua huruf S, aku sorang je N. Hahaha. Teman Shazuan shopping. Woot woot. Memang wa cakap lu, barang kat sana murah gila kot. Ingatkan nak shopping jugak tapi tak sempat, sedih kan. Hewhew. Isnin ada presentation Miss Kala pukul 5pm till 8pm. Ada kelas jugak ke? Hmm. Cause next week full with rehearsel. Damnnn! Mesti penat gila kann. Sabar jee. 

Aku sekarang tengah panas hati. Gara gara seorang perempuan yang bajet baik. Sabar je yang ku mampu. Best je kan kutuk aku dalam facebook. Hahaha perangai kau dengan aku sama je okayy. Tak payah lah cakap aku ni apa. Kau pun sama je sistah! Talk to my hand. Blahh.

Alhamdulillah good news fr me and us, I mean my classmates. Hehe next week semua kelas takde. Horreyyy! Bestnyaa takde kelas tapi mesti next 2 weeks, banyak kelas kann. Hahahaa. Thanks Unisel! Lovyouu! Next week jugak aku nak balik Putrajaya. Rindu tahap gaban dah ni. Ohmaiii. Rinduuu sama abah sangat sangat. Tapi rasanya sebulan jugak aku stay sini. Whatthheee? Lupa. Final exam on May okayy. Might be awal bulan May camtu. Tak sabar gilaaa. Hahaha I mean tak sabar nak cuti fr 3 months! Auww hikss. 

Let's got to Rawang with baby Shera. Tengok movie and shopping new jeans. Hahaha bye!