Daisypath Anniversary tickers

Saturday 13 April 2013

103/365

Assalamualaikum..

Hi uollss. Guess what? Hahaha. Aku balik Putrajaya lagiii! MaiiiGod. Dua minggu berturut turut aku balik sini. Last week dah balik kann, hewhew. No worry, next week ahead aku tak balik dah 'cause final exam within 3 weeks from now! Time flies so fast bebeh. I can't wait when my foundation is overrr! Hahaha and in shaa Allah, I'll further my degree on July or September. Pray fr me okay? Thankiess!

Aku sayang dia. Aku sayang dia. Yess dia capital A. Tapi tak mungkin aku boleh dapatkan dia. Takde jodoh. Dia dah bahagia dengan awek kesayangan dia. Hahahaa aku ni dah kenapa. I miss him and I know he don't miss me. I wish that I can meet him for the last time. Aku penah buat dia menangis sebab perangaiku but it's too late Nadia. Dia dah tinggalkan kau. Dia dah happy kot. I do love you...

Esaimen here and there. All of those things make me stressssss! Ya Allah, give me strength. I know You have a best plan for me. Aaamiin (: