Daisypath Anniversary tickers

Thursday 28 March 2013

87/365

Assalamualaikum!

Happy birthday to me. Happy birthday to me. Happy birthday to Nadia. Happy birthday to me! Hehe alhamdulillah I'm nineteen years-old girl. Wehoooo. Nothing special lah. Just got wishes from family and friends. Love ya! Hikss.


My first wisher is my lovely abah. Petang semalam dia dah wish time meeting puppet. Auww love you abah! Hihi. Nanti balik nak tuntut hadiah. Aku mintak abah belanja makan Nando's and he agreed! Hihi. Kalau lah this week boleh balik Putrajaya, memang celebrate habis lah! Hahaha. Then maa bank-in duit seratus suruh beli cake and celebrate dengan kawan kawan. So sweet lah my mom ni. Hikss sayang maa forever! I do love my family! (: and thankyou to all my friends. Aku tunggu si Aizat wish fr me but aku rasa dia takkan wish. Nevermind lah even sedih sikit. Hee

Tak sangka aku dah berumur 19 tahun. Ohmaiii. Hihi. Aku nak berubah menjadi lebih baik. 2 years ago and last year aku ada masalah and this year aku nak tebus balik. I hope He will guide me to be a better person ahead. In Shaa Allah. Aku nak cari kekuatan baru and build new life! Aamiin. 

28.03.1994 - 28.03.2013
NIK NURUL NADIA BT NIK ISMAIL :')