Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 17 July 2013

199/365

Assalamualaikum (:

Heyyo! Hihi. Lama gila tak update blog. Rinduuu sehhh. Sebulan lebih dah since my last entry which is 6th of June. Hahaha bytheway happy fasting guysss! Esok dah masuk 9 Ramadhan, alhamdulillah. Time balik Putrajaya je boleh update blog ni haaa sebab kat rumah Kelate punya wifi is slow mowwww like cow. A lot of story to share with my baby blog. Wuhoooo! 

First of all, semalam jumpa Aizat and his father. Hahahaha sumpah rindu gilaa gilaa kat dia. Setahun lebih dah tak bertegur sapa, kesian gila. Tapi tak cakap pape pun dengan dia, just tengok je dia dari jauh. Since aku kenal dia sampai sekarang, dia tetap cute and tinggi. He's special to me. But now hahaharap dia bahagia with his sweetheart and I heard that he quit from form6 and continue his studies in college? Alhamdulillah asalkan dia sambung belajar fr his bright future, aamiin. Bytheway me is so sad with his result. Hahaha i dont know why. Padahal bukan aku yang amek exam tapi aku pulak yang rasa down gilaaa. Harap lepas ni dia boleh dapat result cemerlang. In Shaa Allah. Most important is DUIT which are Doa, Usaha, Ikhtiar, Tawakal. Berserah pada Allah. Kalau setakat berdoa tapi takde usaha, memang tak jadi apa apa. Rezeki kita ada di mana mana, hanya kita kena usaha lebih and whatever it is, I will always love you no matter what. Seriously, from blog je aku boleh luahkan apa yang aku rasa towards him selain Allah. Kalau aku cakap depan dia, memang dia tak layan. Hahahahampa weh. 

Haaa esok kena pegi Unisel. Wuuu kemalasan melanda woii. Dah lah jauh. Actually kena pegi amek result foundation and result MUET, sumpah malas. And fr my degree soon, aku sambung kat MSU or Management Science University. Hahaha yeay! Dekat sikit dengan abah. Hahahaha yelah kan aku ni suka balik every weekend so kena lah study dekat dekat sikit. Hahaha MSU ni dekat Shah Alam je. Unisel ni kat hujung Selangor. Too farrrr away bebeh.

Have a sleep tight, may Allah forgive us, byee! :')