Daisypath Anniversary tickers

Saturday 20 July 2013

202/365

Assalamualaikum (:

Hello. Gooodmorning everyone! Hahaha now I'm waiting for sahur. Malas nak tidur plus tak mengantuk and sakit kaki. Sumpah sakit gilaaa. Dah tiga hari kot macam ni, redha je lah. Hihi. Oh yeah dua hari lepas aku pegi Unisel but hell yeah, apa pun tarak. Hahaha rupanya my status in student portal still absent. Whatttheee? Just waste my time when I went there. Penat gila wa cakap lu! Dah lah Unisel tu besarrr nak mamp. Tapi aku tetap sayang Unisel even jauh sekalipun. Unisel banyak bagi aku kenangan yang takkan aku lupakan. Even just one year I've been there but I love that place too much. I'm gonna miss you Unisel. Hahahaha rest in peace lah kau. Lol.

Actually I'm not in a good mood. Hahaha tetiba je. What happened to me huh?! Aku moody without any reason. Wakakaka. Earphone aku hilang, kaki aku sakit sampai menangis bagai. Nak jalan pun susah. Then getah rambut taktahu p mana. Hahaha macam bodoh je. Like I care? Haaa satu lagi sebab petang ni kena balik Kelate dahhh. Time flies so fast bebeh. Taknak balik Kelate! Kat sana ada apa je. Yelah, my mom pagi pagi dah pegi sekolah, tinggal aku sorang sorang kat rumah tidur je sampai pukul 1. Hahaha teghuk weh! Bytheway I miss my Aizat Hazman. A lot!

Aku ni kan bukannya baik macam malaikat. Jahat pun tak tapi aku ada perangai yang maybe orang tak suka. Hello? Nobody perfect okay? Sometimes, aku bukan jenis yang nak bergaduh tapi aku cakap apa yang aku nampak dan tahu so don't assumed that you know everything about me! Yes aku memang mulut main lepas je sebab aku dah penat nak jaga hati orang. Hati aku sape nak jaga? Oh lupa. Mentang mentang aku ni jenis mulut lepas, ingat aku takde perasaan? Then cakap aku ni tak matured lah. Kau baru kenal aku 2 3 bulan dah cakap macam tu. Only Allah knows what I feel. Nobody knows except Him. Aku ni jenis manusia yang bila dah buat salah, aku akan mintak maaf tapi orang tu still lagi nak kutuk and cari pasal. Whats wrong with you?

Dah dah. Aku malas dah nak sakitkan hati orang. Tiada yang sempurna sayang. Aku jadi diri sendiri pun salah ke? Tak suka? I don't care at all baby. Tak semua suka kita. You don't know what I've been through before this. 

Oh. Semalam aku ada search pasal isu Asyraf Muslim kahwin dua tu kan and I'm so sad when I read his first wife's poem. Memang sedih kot. Suami dirampas oleh orang lain. Tiada sorang pun wanita yang rela dimadu. Kalau aku lah kan, memang sah sah aku mintak cerai! Hahaha. Perempuan tu satu macam TAKDE LELAKI LAIN KE ATAS DUNIA ni? Suami orang jugak dia nak. Padahal perempuan tapi jenis tak faham perasaan kaum sendiri. Hebakkk! Got to go. If ada free time In Shaa Allah aku akan update lagi yea baby blog. Kat Kelate susah nak update, hihi.

Fi hizfillah. Byeee!