Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 22 May 2013

143/365

Assalamualaikum (:

Pehal lah aku rasa macam nak nangis je lately niii? Wuuuu wuuu. I miss my bie. Ohh lupa, esok cukup setahun dia tinggalkan aku! Hahaha. 23may2012 tarikh aku daftar Unisel and tarikh dia lepaskan aku without any reason okay. Setahun dah dia marah marah aku, benci aku. Kejap gilaaaa. But in the meantime, he have a new girl. Kosongnya hidup aku time sem 1 dulu and I have a big problem on that time! Wuuu aku dah buat dosa. Aku berdosa sebab ikut apa yang dia suruh. Last sekali, dia tinggalkan aku. Memang sedihhh gilaaaa hahahaa sigh. Hanya Allah je tahu apa yang aku rasa. Orang akan cakap aku ni bodoh tapi dorang taktahu apa yang aku alami. Sakit, pedih, merana, derita, sedih, terluka, kecewa. Till now, susah sangat aku nak terima orang lain even orang tu lagi baik dari dia. Bila hati dah sayang kan, nak benci pun susah. Hahahaa tengok dah nangis. Aku memang mudah menangis bila teringatkan dia. Aku tak boleh lupa time dia care pasal aku. Dia banyak dah berkorban untuk aku. Dia sanggup beli makanan and hantar kat rumah. Aku selalu je cakap kat dia yang dia tu ni lah teruk lah apa lah, but in my heart, aku tetap sayang dia. Aku nak jaga dia sampai aku mati tapi Allah dah amek dia dari hidup aku. Aku ikhlas. Setahun dah aku tunggu dia. Tak mustahil satu hari nanti aku boleh lupakan dia sepenuhnya. Non-stop crying. Hahahaha watlek Nadia. T_T dia tak perlukan aku. Dia dah ada Miss F :')

Jangan nangis Nadia. Be strong. I know you can handle all of these. Saya mintak maaf. Byeeeee