Daisypath Anniversary tickers

Sunday 26 May 2013

147/365

Assalamualaikum and happy Sunday! :')

Alhamdulillah. Ainn now officially UM's student hehehe. Memang wa cakap lu, UM terbaik! Hahaha sumpah kampus besarrr gilaaa! Fuhh kalah Unisel and penuh dengan pokok. Rasa sejuk yang amat, phewww. Jealous muchh! Hmm new students pun ramai lah hehehehe. Ada yang handsome kot hahahaa. Semua muka genius, hewhew termasuklah my adik. Nak je berkenalan dengan sorang guy tadi. Muka dia buat aku jatuh hati. Hahaha bukanlah handsome sangat tapi jenis muka lembut, alahaii tapi takleh, dia sebaya dengan adik aku. I hope I'll meet you again, boy :') 

UM dekat sangat dengan MidValley. Hahaha bestt ahhh! Boleh lepak sana if ada masa free. Actually, my mom tak bagi Ainn keluar sangat. Yelah, dia budak sains kot so kena focus on her study. Maybe on her degree, baru boleh relax bagai. Bukanlah relax sangat tapi boleh enjoy enjoy lah hehehe. Haihhh tak sabar nak sambung my degree soon. Wuhoooo. Nak mulakan new life and new attitude! :') Jyeahhh.

Pehal ni aku teringatkan budak tadi? Hahaha he's soooo sweet mehhh! Sumpah comel gilaa. Heeeeeeeeeee. Alaaa pangkat adik je pun, lain lah dia lagi tua dari aku. Hahahaha bangang abadi lah Nadia nii. Hahahaha weh weh my heart stick to him ONLY okay. Him is dot dot dot hahaha.

Okay okay, me and my family baru balik dari Alamanda just now. Too crowded with people hahahaha. Meriah. Macam raya puasa jeee. Hihi sumpah best tapi susah ah nak jalan jalan. Bytheway, thanks to my abah and maa fr this nice watch. Hahaha tapi takde gambar lerrr. Just casio's watch. Hehehe thankyou so muchhh! Muaaah love love! Esok aku upload gambar okay..

Actually dah mengantuk nii. Adoiii penat gila. Pagi till noon, duk kat UM je. Takpe, boleh tengok budak comel tuu hahaha. Aku nampak dia before register then tak nampak dah. Wuhoooo takde rezeki, krik krik. Okay lah, byeeee! xx

ilikeyou budak comel (: