Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 1 May 2013

121/365

Assalamualaikum babiessss (:

Happy Labour Day! Hope dapat rest sepuas puasnya setelah lama kerja. Hehehe and my final exam is around the corner! Wuhoooo. Tapi public speaking tak settle lagi. In Shaa Allah, esok my last esaimen fr public speaking and presentation skills subject. Heheee happpyyynyaaa! But....esaimen papa soo tak siap lagi, esok kena submit dah. Hahahah sumpah tak minat dengan subjek Academic Writing Skill ni. Tak faham satu pun. Harap tak kena repeat, aamiinnn..

Lambatnya nak habis final exam. Im soooo rinduuu my family and my hometown! Miss my mum's dishes and everything in Kelantan! Nanti balik Kelate, nak suruh maa masak macam macam. Masakan my mom is the best among others! Loveyou maa (:

Today is first of May right? Another 4 days to go to election day! Huuu excited gilaaa! I hope the better one will be our Prime Minister soon. In Shaa Allah. Allah maha Adil and orang yang benar akan menang. Itu janji Allah :') Hmm kalau pembangkang menang, abah nak beli kereta fr me. Kehkeh. I wanna viva! Sooo cute kan? Hewhew...

Later update, maybe fr my adik's birthday post. Hiks. Byee! :) take care, xoxo..