Daisypath Anniversary tickers

Saturday 20 April 2013

110/365

Assalamualaikum :) 

Hello baby. I miss you bloggy. Hikss. Baru 4 hari tak update, rasa macam sebulan. Rindu gilaaa. Alhamdulillah now dah week 13. A week more before final exam and holidayssss fr 3 months maybe. Exam will be starts on 8 of May. Yeay yeay! My last esaimen is public speaking. Kihkih. Alhamdulillah my forum dah settle and Miss Kala said that I have improve my skills. Yeehaaa! Syukur. Allah bantu. Heee. Bytheway, I miss my maaaaaaa! Miss her cooks. Miss her voice. Miss her face. Miss everything 'bout her! Haihh can't wait to finish my studyyy! :')

Haa 3 days ago, aku berkenalan dengan jiranku. Hahahaa. Dah lama dah aku follow dia at twitter but aku tak pernah tegur. Tapi hari tu, terniat di hati nak menegurnya. Kahkah memang sumpah kelakar gilaaa. Bila dia intro apa semua, yeahh dia stay kat Pasir Tumboh. Memang dekat gilaa dengan rumahku. Tak sangka kan boleh kenal at twitter. Sounds funny but it's fact! Dulu ingatkan dia dah 19 tahun tapi baru 17 weiii hahaha. Nampak depan depan macam matured je. Rumah dia depan tapak pasar tani, memang nampak lah. Aku dah kenal dia yang mana satu. Hahaha. Nanti aku balik sana, aku nak try tegur dia. Wakakaka. Actually taktau nak update apa dah. Tu je yang aku mampu share. 

Lusa ada story-telling tapi skrip tak cari lagiii. Kena cari children's story. Hmm nak buat tajuk apa eh? Hehee. Then kena hafal bagaiii. Oh Allah, permudahkanlah segala urusanku, aamiin (:

Selamat malam sayang. Byee. xoxo..