Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 March 2013

79/365

Assalamualaikum :')

Hi. Esok saya ada test tapi saya malas nak study. Tak tahu kenapa. Aku memang pemalas. Actually aku sedih jee. Hahaha yeahh sedih sangat. Tak sakit hati dah but sedih je. Hewhew. Aku dah agak dah. Dia memang saja je nak mainkan aku sampai macam tu sekali. Well boy, thanks a lot. 

Em aku ada tweet unmention dengan si MAH but entah lah. Apa yang dia tweet buat aku rasa sebak. Yesss aku penah cakap aku tak sakit hati dah dengan dia tapi bila aku teringatkan apa yang dia telah buat kat aku, aku rasa hancurrr. Hahahampeh. Aku anggap je lah ni ujian untuk aku. YaAllah, dia memang tak sayang aku. Dia cakap dia tak pernah couple dengan si F but entah lah. Nak percaya ke tak eh? Sobssssss. Aku masih sayangkan dia tapi aku tak berharap kat dia dah. Till now, susah aku nak terima mana mana lelaki. Ewah ewah. *kesat air mata*

:):

Honestly, susah aku nak terima lelaki lain. I don't know why. Allah je tahu kenapa. First sebab aku masih sayangkan dia. Even dia sayang perempuan lain, aku tak kisah. Sometimes macam orang bodoh je kan? Tapi aku tak kisah. Aku rela sakit hati, cewah. My mom said ' sabar yaa. dugaan blako. maa tahu yaa kuat ' memang sumpah aku sedih gilaaa. Takpelah, move on jee Nadia weii. Dia boleh move on, asal kau tak boleh? Dia bukan move on tapi since aku kenal dia lagi, dia tak pernah sayangkan aku!

Ehh esok dah keluar result SPM. Hewhew all the best batch 95's. Esok jugak birthday baby Shera! Hehehe tak tahu nak prank apa. Duhh dia tengah lena sekarang, kahkah. Bye!