Daisypath Anniversary tickers

Saturday 16 March 2013

75/365

Assalamualaikum :')

Hello. Ada 5 hari lagi result SPM akan keluar. Hahaha aku pulak yang excited lebih even adik aku yang amek exam last year. Well, biorlah. Ya Allah berilah keputusan yang cemerlang kepada adikku, Nik Nur Ain bt Nik Ismail. Aamiin.

Bytheway I'm homeeeeeee! Actually dah dua hari balik Putrajaya tapi malas nak update je lately ni. Mengadap twitter and facebook 24hours. Tu lah rutin ku bila balik Putrajaya. Hahaha heaven bukan? Hmm cancel plan nak lepak Alamanda hari ni sebab Noji ada problem. Kakak dia keja pulak. Aduhh. Ingatkan boleh lah cuci mata tapi takleh jugak. Damn, me is soooo bored at home! Plus nak beli baskin robbins. Auww hahaha. Tak tercapai jugak keinginanku nak tengok movieeeeeeeee! Sadlife.

Esok dah balik Unisel. Ohh memang syokk. Rasa kejap gilaa cuti sekarang ni. Sigh. Nak cutiii lagiiii! Mana cukup 3 harii jee. Hahaha. Aku just ada 4 hari je kelas in a week. 3 hari lagi cuti. Kahkah. Sometimes hari Jumaat tu ada kelas ganti. Hihi but alhamdulillah setakat ni takde kelas ganti lagi. Ohyeaahh!

Next Thursday is Shera's birthday. Apa aku nak beli eh untuk dia? Hmm duit tak cukup ni. Lepas tu hari Isnin ; 25hb pulak birthday si Iqaaa. Hahaha memang ramai ahh member yang lahir bulan tiga ni. Then Khamis satu lagi is my dayy, hehe. Sumpah tak sabarrr. Anyone yang baik hati nak belanja aku Nando's? Wakakaka. Nanti aku nak ajak abah lah. Weehooo!


My lovely handphone, nokia tu dah nazak. Aku sayang handphone tu sebab Aizat yang bagi tapi huwaaaaaa dah rosak. Screen blurr gituuu. Nak handphone baru tapi impossible to get new one. Aku kan ada 3 number so susah lah. Handphone nokia ni dwi-sim, sebab tu sayang nak buang. Hahahaa plus sayang sebab Aizat yang bagi, wink wink. Blackberry pun sama je. Kejap okay, kejap gila. Whatthefrogg? Duhh ~ I need Iphone 5! Hahaha In Shaa Allah. Kbyee. 

white iphone 5. lovee it!