Daisypath Anniversary tickers

Thursday 16 May 2013

137/365

Assalamualaikum.

Hye. Im soo freakin exhausted and super tired! Hahaha baru balik dari Pavilion with Shera, Fela and Yana. Sedih sangat takleh meet Iqa sebab dia ada hal. Hal apa eh? Hahaha her granny datang rumah dia. Thats what she said to me lah. Hee. 

Okay okay. My bro sent me to Alamanda then Shera pick up pegi KL. Actually taktahu nak pegi mana. We're lost! Hahaha then tetiba sampai Taman Keramat. Jauh melencong hahaha. Lepas tu kitorang call si Fela Yana bla bla bla. Dapat jugak aku kenal rumah dorang. Hehehe semua rumah member aku dah kenal. Rumah Shera, Iqa, Fela Yana. Just Shera je yang dah kenal rumah aku sebab dia yang hantar aku balik tadi. Dia baik sangattt! Kesian tengok dia tadi. Penat gilaaa! Hahaha. Pegi Pavilion cause nak jalan jalan je. Lama tak lepak sini. Selalu duk lepak Rawang je. Hiksss. Then kitorang tengok movie, Star Trek into Darkness. Serius, movie ni terbaikkk! Hahaha. Ni last movie aku tengok kat sini. Balik Kelate nanti takleh tengok dah. Alaaa takleh tengok new movie. Sobssssss :/ How happy I am today! Thanks babiesss!

 Siti Nursyahirah :')

 Fela Mexliyanti

Muzaiana

Dorang buat aku happpppppppyyy sangattt! Terharu gilaaa. Hehehe yelah esok aku dah balik Kelate so susah lah nak jumpa lepas ni. Im gonna miss them sooo hard! They're my sweetest in my heart. Thanks Allah fr giving me these people in my life (: 


Okay lah. Petang esok gerak balik Kelantan dah. Pray fr our journey okay? Bye xx