Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 14 May 2013

135/365

Assalamualaikum sayang's :')

Hye. Me soooo bored today. Hmm taktahu nak buat apa. Sebab tu update blog! Hahahaa. Alaa time cuti ni je dapat update. Kalau dah masuk degree nanti, memang jarang sekali. Woot woot. This coming up Friday, balik Kelantan terchentaaa. Hiksss shukewnyaa hahaha. Nanti kat sana jarang boleh online cause wifi slowwww! Tak macam kat sini. Alaa balik sana kejap jeee. Bulan tujuh datang sini balik. Kehkeh sayang Malaysia! Tetiba. Lol

Haaa! Today aku masak one of my favorite western food which is spagheti. Hahaha yumsss! Sedappp sooo delicious! Kehkeh. Satu jam aku masak benda alah ni. Sorang sorang pulak tuuu. Tapi I have to praise my own work. Hahaha Im proud of being my mom's daughter. Hehehe. Actually, I love cooking tapi suka masak untuk diri sendiri je. Ramai ramai kang takut tak pandai bajet garam gula apa semua hahaha. My mom said that aku ni jenis perempuan yang serba boleh. Wakakakakak! What a joke?! Belajar okay, doin' housework pun boleh, alhamdulillah Allah bagi kelebihan. Hiksss. Nahhhh my spagheti. Krik krik...

Nadia's home-made spagheti. Yummy!

Weiii aku bosannnn stay kat siniiiii. I need some entertainment bebehh! I wish I could go to somewhere and shake my head, hand and legs! Hahahaha terasa macam orang bodoh je bila buat macam tu. Kahkahkah. Oh well. Ohyeah I have a few pictures that I wanna share with all of you. All? Amboii Nadia, macam ramai je yang baca blog kau. Hahahaha k. Waiittttttt!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

TAAARRRRRRAAAAA!
-
-
-
-
-

 Hi. Im Joey. Saya comel kan? Macam KakTon. Hahahaa

Holla! Im Didi. Saya handsome macam Aizat tak? Kahkah

Hehehee tu jeee nak tunjuk. Wahahahah! Apa yang funny pun aku taktahu. Tadi kan, aku ada chatting dengan sorang boy ni. Hahaha new friend in facebook. Sumpah kelakar and he made me smile. Kahkah. Budak Pahang and study UiTM. Wuhooo engineer student okayy. Hahaha. Bytheway, nothing special. Aku suka bila chatting dengan orang yang funny, suka balas apa yang aku chat. Tak suka ahh yang balas pendek pendek nii. Nak makan kaki ke pe? That's why lah aku mudah jemu if chatting dengan orang yang macam takde perasaan niii. Whew! Rasa nak gigit je lappy ni hahahaha. Oppssst lupa. His name is Aiman Aidi. See? Capital A lagiii. Duhhh but I love my MAH forever and everrrrrr! 

Selok wehh aku tweet dengan adik sendiri nii. Hahahahahahaha lucuu berdo'ohhh! Hahahaha laka-laka shiniiiii! 


 Lol Ain. 

Ishhh panjang siaaaa hahahaa. Tengah rajin katokann. Why eh hari ni aku macam happy je since pagi tadi till now? Krik krik. Happy macam ni lah yang aku nak! Yeahhhhh! Kbyeee. xx