Daisypath Anniversary tickers

Sunday 24 February 2013

55/365

Assalamualaikum.

Hello. Let me tell you that I Love You with all my heart. Seriously, I can't forget you in my mind. Not easy as abc to forget people that I love the most. Maybe one day, I can live happily without you but not now. Thanks MAH :')

Esok dah MUET. Hahaha me is sooooo nervous. Sumpah menyeramkan. Aku ni dah lah speaking tergagap gagap. Muahaha takleh blah lah nanti kalau speaking pun macam orang cacat. Kahkah. Tapi aku akan gigihkan untuk mendapat at least band 4! I have to get it. In Shaa Allah. Aku nak banggakan family especially my lovely parents. Yeahhh. I love both of them! Me also love umi and baba. Hahaha who's that? Let me keep le secret. Wink wink. 

Rindu Pasir Tumboh. Rindu Putrajaya. Rindu semua! Bila nak habis study ni? Rindu Aizat. Hahahaa tak tak. Aku tak rindu dia. Dia pun benci aku so perlu ke? Tak kan? Hahaha asalkan dia bahagia. Hidup dia dah bahagia dah pun. Aku je macam bermasalah sikit. Kahkah. Tak kisah. Satu hari nanti, aku LEBIH bahagia dari dia. Mungkin Allah taknak aku bahagia sekarang kot? Cewah ayat. Hahahaa In Shaa Allah akan ada kebahagiaan untukku pada masa depan. 

Hmm nanti habis study ni kan, aku penah cakap aku nak keja partime kan? Muehehe yess! Aku nak try pegang duit sendiri. Best tak? Nak borong macam macam. Ahh heaven kan. Hahaha nak beli hadiah fr someone tapi birthday dia dah lepas dah. Hihi tak kisah. Ingatkan nak beli jam tapi dia dah dapat jam dari ehem dia. Kahkah so beli benda lain je lah kan? Baju maybe? Sweater? Ahh let me thinks first. Betapa baiknya diriku. Hahaha tak. Aku jahat kejam. Itulah diriku. Yeah. 

Now mukaku dah rosak. Wakakaka. Parut weh parut chicken pox. Bapak ah besar besar parut tuu.  Macam ada kawah gituuu. Kaklong suruh pakai bio oil bagi hilang parut tapi agak lama lah nak sembuh ni. Wuuu kesian. Nak study laa kejappp. Kbyeeeeee world !